ملایر در وضعیت قرمز قرار گرفت/ از امروز تمامی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل است

ولدی گفت: ملایر در وضعیت قرمز قرار گرفت و از امروز تمامی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل است.

به گزارش خبرنگار شبستان   از ملایر «قدرت الله ولدی» امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه  در ستاد فوق‌العاده استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با استاندار همدان برگزار شد گفت: ورود و خروج خودروهای غیربومی به شهرستان و همچنین تردد بین شهرستانی در سطح استان ممنوع است و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 شب تا سه بامداد برقرار است.

 

فرماندار ملایر افزود: همه  مشاغل گروه 2، 3 و 4 به جز مشاغل گروه یک شامل سوپرمارکتها، نانوایی ها، داروخانه ها، کالاهای پزشکی و واحدهای تامین کننده مایحتاج اساسی و ضروری مردم، تا ساعت 14 امروز /چهارشنبه/ مهلت دارند نسبت تعطیلی واحدهای خود به مدت هفته طبق تصمیم ستاد ملی کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز اقدام کنند، در غیر اینصورت با واحدهای متخلف برخورد قانونی می شود.

 

فرماندار ملایر بیان کرد: ورودی های شهر ملایر از مسیر میدان انقلاب، میدان استقلال و میدان تعاون مسدود و در کنترل جدی پلیس است و وروی شهرهای سامن، جوکار و زنگنه نیز مسدود است و نیروهای پلیس در این مکانها نظارت و کنترل ورود و خروج خودروها را تحت نظر دارند.

 

وی یادآور شد: همه  مراسمهای مذهبی، مناسبتی، نمازهای جمعه و جماعات و مساجد تعطیل است و با برگزاری هرگونه تجمعات، مراسم های عروسی و عزا طبق دستور قضایی برخورد جدی می شود.

 

ولدی افزود:  در صورت نیاز مراکز 16 ساعته در سطح شهرستان افزایش یابد چرا که سلامتی مردم برای ما در اولویت نخست است.

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت ملایر خطرناک است وهمه مردم موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی همچنین توسط دستگاه های اجرایی الزامی است.

 

کد خبر 1043723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha