آئین تکریم از تولید کنندگان آثار ارزشمند فاخر و انقلابی در کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: آئین تکریم و تجلیل از تولید کنندگان آثار ارزشمند فاخر، هنری و انقلابی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه در مسجد آقاکاظم به همت فعالان این کانون برگزار می شود.

«رسول مجرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تکریم و تجلیل از تولید کنندگان آثار ارزشمند فاخر، هنری و انقلابی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه 19 فروردین ماه در مسجد آقاکاظم به همت فعالان این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با همدلی و همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان، سازمان بسیج هنرمندان استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سرود و همخوانی گروه های هنری بچه های مسجد شامل گروه های سرود مسجد محوری الهادی (ع) مسجد آقا کاظم و اهل کساء مسجد ائمه خواهد بود.

 

مجرد ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی از دیگر بخش های مهم این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) عنوان کرد: در پایان این برنامه 60 نفر از اعضای گروه سرود الهادی (ع) و اهل کسا و عوامل اجرایی که در برنامه های مختلف انقلابی و مناسبتی سال گذشته حضور موثر داشتند، نیز تجلیل و تکریم خواهند شد.

 

مجرد افزود: در سه ماه گذشته نزدیک ۵ قطعه سرود با عناوین آذربایجان، منجی عالم، سردار میدان، حدیث عشق، رهرو شهدا با محتوای کاملا تولیدی ارزشی فاخر، هنری و انقلابی و ولایی از جمله شعر و سرود و آهنگسازی و ... از صفر تا صد به همت عوامل اجرایی این گروه تولید و توسط اعضای گروه سرود در مناسبت های مختلف اجرا شده است.

کد خبر 1043724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha