معلمان جلوه‌های ویژه ای را در کرونا به نمایش گذاشتند

فتح اللهی با بیان اینکه هفته معلم امسال باشکوه برگزار شود گفت : تلاش و ایثار گری های معلمان در بحران کرونا ویروس ستودنیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (چهارشنبه، ۱۸ فروردین ) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با اشاره به فعالیت ارزشمند معلمان در بحران کرونا ویروس اظهار کرد: در هیچ شرایطی سخت و بحرانی، تعلیم، تربیت و آموزش تعطیل نخواهد شد.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس شاهد فعالیت چشم گیر و ارزشمند معلمین در فضای مجازی بودیم گفت: ممکن است در شرایط بحرانی نحوه تدریس و آموزش تغییر کنند اما هیچ گاه از این مقوله نبایستی غافل شویم.

 

وی اذعان کرد: در بحران کرونا ویروس، مدرسه نشاط و هیاهوی حضور دانش آموزان را از دست داده است اما با همت، تلاش و رعایت اصول بهداشتی می توان به روزهای خوش و خاطره‌انگیز برگشت.

 

فتح اللهی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس برای جامعه پویایی و نشاط می‌آفرید که متاسفانه در این بحران از این نعمت بی‌بهره شدیم.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت قرمز گیلان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد افزود: بی‌توجهی به این مقوله شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد و شاهد آسیب‌های جدی در حوزه علمی و اقتصادی و ... خواهیم بود.‌

 

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری معلمان در بحران کرونا ویروس هرگز از اذهان جامعه فراموش نشده و در تاریخ ماندگار خواهد شد.

 

فتح اللهی به جایگاه ارزشمند فرهنگیان در جامعه پرداخت و تصریح کرد: با وجود معلمان فرهیخته و آموزش این قشر توانمند، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی، حل مشکلات و مسائل اجتماعی خواهیم بود.

 

فرماندار رشت اظهار داشت : هفته معلم امسال با توجه به شرایط موجود با شکوه و در شأن و منزلت ایثارگری های این قشر زحمتکش برگزار شود.‌

کد خبر 1043765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha