لزوم نظارت دقیق بر بازار در آستانه ماه رمضان

حجت الاسلام حافظ نیا با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بازار در آستانه ماه رمضان گفت: باز بودن رستوران ها و غذاخوری ها نباید مردم را به روزه نگرفتن سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در جلسه استقبال از ماه مبارک رمضان که امروز(چهارشنبه، ۱۸ فروردین) در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهارکرد: نانوایی ها در ساعات قبل از ظهر نباید به فعالیت بپردازند.

 

امام جمعه بندر آستارا از جدی نبودن تصمیم تعطیلی قلیان سراها انتقاد کرد و افزود: در این ایام مبارک نظارت بر بازار باید جدی باشد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه باز شدن رستوران ها و غذاخوری ها نباید مردم را به روزه نگرفتن سوق دهد، گفت: مبادا با تصمیمات نادرست، زمینه روزه خواری فراهم شود.

 

*با هرگونه رزوه خواری در ملاء عام برخورد شود

«عباس صابر» نیز در این جلسه بر برخورد با هرگونه روزه خواری در ملاء عام تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا با تاکید بر تشدید نظارت بر رستوران‌ ها و غذاخوری‌ ها در ماه رمضان، افزود: ۲۷ رستوران بین راهی و ۴۰ واحد آشپرخانه و رستوران در مرکز شهر آستارا فعالیت دارند و یک سوم آنها در سه دوره زمانی به‌صورت بیرون فعالیت می کنند.

 

وی مصرف دخانیات و طبخ غذا خارج از غذاخوری‌ها را ممنوع دانست و تصریح کرد: سرو غذا در واحدهای مجاز، زمینه هنجارشکنی را فراهم نکند.

 

صابر از آغاز توزیع ۱۵ تن شکر با قیمت مصوب در بازار خبر داد و از ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خواست، کالاهای اساسی و مایحتاج مردم را تامین کنند تا مردم در تهیه کالا مشکل نداشته باشند.

 

کد خبر 1043773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha