مسابقه فرهنگی «از بهار تا بهار با اخلاق مهدوی» برگزار می شود

اداره تهذیب معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان مسابقه‌ از بهار تا بهار انقلاب مهدوی را با موضوع « مهدویت و معنویت» در سه بخش طلاب، همسران و فرزندان طلاب، برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، اداره تهذیب معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، مسابقه‌ی از بهار تا بهار انقلاب مهدوی را با موضوع « مهدویت و معنویت » در سه بخش طلاب، همسران و فرزندان طلاب، برگزار می ‌کند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند در محورهایی با عنوان: « سر عالمان در حدیث دیگران با ارسال خاطره‌ای اخلاقی زیبا، از برخورد مؤثر یکی از علما یا اساتید با شما (دوران طلبگی یا قبل طلبگی) » ویژه طلاب، « بر سر سفره‌های نورانی با معرفی و آموزش تهیه غذای ایرانی» ویژه همسران طلاب، «نمایشی از راست ‌ترین داستان‌ها از کتاب داستان و راستان در قالب تئاتر، نمایش رادیویی، فیلم کوتاه و تصویرنگاری» ویژه فرزندان بالای ۱۰ سال و «نقاشی دستان پدر و آنچه که دوست دارد پدر برایش دعا کند، در داخل دستان» ویژه فرزندان زیر ۱۰ سال، در این مسابقه شرکت کنند.

 

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ ماه مبارك رمضان می‌باشد و برای شرکت در مسابقه و ارائه آثار به همراه مشخصات، از طریق ایتا، برادران با نام کاربری https://eitaa.com/s_moosavi۶۹ و خواهران https://eitaa.com/Mis_bahramy اقدام کنند.

 

گفتنی است، به نفرات برتر هر رشته جوایز ارزنده، ۱۱۰ جایزه نقدی و ۳۱۳ بسته‌ی فرهنگی به برگزیدگان اهدا می‌شود، لازم به ذکر است جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به کانال معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در پیام‌ رسان ایتا به نام فتح و با آدرس اینترنتی https://eitaa.com/howzehfarhang مراجعه نمایید.

کد خبر 1043902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha