پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان راه اندازی شد

رشنو، از راه اندازی پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان خبر داد و گفت: اخبار و اطلاعات مربوط به این کنگره در این پورتال خبری به آدرس ۶۳۰۰shahid-lr.ir بارگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «علی رشنو»، (18فروردین)، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهارداشت: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در سال ۱۴۰۱ در استان برگزار خواهد شد.

 

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان با اشاره به تشکیل 22کمیته در راستای اجرای برنامه های این کنگره ملی، افزود: این کمیته ها با هدف تقویت و اجرای بهتر برنامه ها تشکیل شده اند.

 

وی در ادامه استاندار لرستان رئیس کنگره، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) دبیر کل و نماینده ولی‌فقیه در استان را رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنگره عنوان کرد.

 

رشنو با اشاره به راه اندازی پورتال خبری کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان، خاطرنشان کرد: اخبار و اقدامات انجام شده توسط  کمیته‌های این کنگره در این پورتال خبری به آدرس ۶۳۰۰shahid-lr.ir  بارگزاری خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای ۲۶ برنامه توسط کمیته فضای مجازی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، گفت: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی و جشنواره، مسابقه و نمایشگاه‌های مجازی ذیل این کنگره برگزار می شود.

 

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان بیان داشت: برنامه‌های این کنگره در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار تهیه و تدوین شده اند.

 

رشنو خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی مناسب در راستای انتقال سیره زندگی شهدا و  شناخت آرمان ها و اهداف شهدا بین نسل امروز و آینده است.

کد خبر 1043905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha