تحقق شعار سال رهبری در گرو کار دو چندان نیروهای انقلابی و ارزشی است

باقری گفت: تحقق شعار سال رهبری در گرو کار دو چندان نیروهای انقلابی و ارزشی است و کانون های مساجد در این بخش نقش بسزایی در نهادینه کردن شعار سال خواهند داشت و باید با همدلی و وحدت راهکار مناسب در این بخش اندیشیده شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها تاکید داشتند و اکنون همه ما باید در ادامه راه براساس فرمایشات رهبری برای خود نقشه راه مناسبی در این بخش فراهم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: با اعلام شعار سال توسط رهبری همت و تلاش اهالی مسجد در تحقق شعار«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» ایجاد شد و تلاش شد که اهالی مسجد با بهره  گیری توان حداکثری خویش برای این مهم تلاش کنند که در گام اول تلاش برای تولیدات فرهنگی و دینی و نهادینه کردن فرهنگ شهدایی به عنوان تولید دینی و ارزشی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای تولید محصولات فرهنگی اثرگذار در جامعه از برنامه های مهمی است که امسال با قوت اجرایی می شود و در این راستا در آغاز سال نو و براساس برنامه ریزی تلاش داریم تا سه شنبه های تکریم با با هدف تولیدات فرهنگی مناسب برای جوانان و بازنشر در فضای مجازی دنبال کنیم.

 

باقری گفت: تحقق شعار سال رهبری در گرو کار دو چندان نیروهای انقلابی و ارزشی است و کانون های مساجد در این بخش نقش بسزایی در نهادینه کردن شعار سال خواهند داشت و باید با همدلی و وحدت راهکار مناسب در این بخش اندیشیده شود.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا و با هدف تولیدات فرهنگی و ارزشی، اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا، با خانواده شهید «حسین مشتاقی» از مدافعان حرم، دیدار کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: در این دیدار حجت الاسلام «شعبان نوذری»، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری، حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه ۲ کشور و امام جماعت مسجد زینبیه، هیات امنا، پایگاه بسیج و  هیات مذهبی حضرت ابوالفضل مسجد زینبیه حضور داشتند و با خانواده شهید مدافع حرم حسین مشتاقی دیدار شد. 

 

وی تصریح کرد: کانون های مساجد در تمامی سال ها اهتمام ویژه به نهادینه کردن فرمایشات رهبری و شعار سال داشتند و امسال هم با همین هدف با قوت بیشتری وارد صحنه شده و جهادی برای نهادینه کردن شعار سال کار خواهیم کرد.

 

باقری یادآور شد: همه ما اهالی مسجد برای عملیاتی کردن و برداشتن گام های عملی برای رسیدن به نتیجه موفق در شعار سال تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با حمایت های همه جانبه مسئولان در این بخش بتوان گام های بهتری در این راستا برداشت.

کد خبر 1043981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha