اجرای طرح نظارتی ضیافت۱۴۰۰/ کمبودی در بازار نداریم

زارع حفظ میزان تولید را اصلی‌ترین عامل در تنظیم بازار دانست و گفت: خوشبختانه کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین) در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان در استانداری ارتباط موثر با بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف را تاثیرگذار در پویایی فعالیت‌ها دانست و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و پیش‌بینی‌های لازم در تأمین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام صورت گرفته است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رصد روزانه موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ اعلام کرد: خوشبختانه کمبودی در بازار وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه حفظ میزان تولید اصلی‌ترین عامل در تنظیم بازار است، افزود: روند تولید مرغ در استان امیدبخش بوده و جوجه‌ریزی از هشت و نیم میلیون، به ۱۰ میلیون قطعه در ماه رسیده که با این میزان ، هیچ نگرانی برای تأمین نیازها در آینده نیست.

 

زارع با تاکید بر نظارت مستمر از سوی تیم نظارتی دستگاه های اجرایی و نیز نظارت مردم بر مردم از طریق اتحادیه ها اظهارداشت: گیلان از استان‌های موفق در نظارت بر بازار و رسیدگی به پرونده تخلفات است که انعکاس دغدغه‌های مردمی از طریق سامانه‌های ارتباطی، نشان از اعتماد مردم به این حوزه است.

 

استاندار گیلان با اشاره به طرح نظارتی ضیافت 1400 خواستار اجرای آن در موعد مقرر شد و گفت: این طرح برای آگاهی مردم و ایفای نقش بازدارندگی نسبت به متخلفان، از طریق رسانه ها منعکس شود.

 

گفتنی است، گزارش روسای سازمان‌های جهادکشاورزی و صمت استان در خصوص تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ استان، گزارش مدیرکل تعزیرات استان از وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات بنگاه‌های اقتصادی و گزارش رییس سازمان صمت و اتاق اصناف مرکز استان از اجرای طرح تأمین و نظارت بر کالاهای مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

کد خبر 1044005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha