تعیین روش غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها

ثمینی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، داوطلبان می توانند از روش غیر حضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» در سخنانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: لرستان آمده برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 

رییس ستاد انتخابات لرستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  با اشاره به روند مطلوب ثبت نام از داوطلبان در شهرها و روستاهای استان، افزود: روش غیرحضوری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها مهیا شده است.

 

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند با چهار روش مراجعه به سایت وزارت کشور، نصب اپلیکیشن ( نرم افزار) ثبت نام روی تلفن همراه، دانلود نرم افزار بر روی رایانه شخصی و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت‌نام کنند و بخشداری‌ها نیز آماده نام نویسی از آنها هستند.

 

ثمینی افزود:  تاکنون تعداد ۴۴۸ نفر در دومین روز نام‌نویسی شورای اسلامی روستاهای استان اعلام داوطلبی کرده‌اند که از این تعداد ۴۶ نفر زن و ۴۰۲ نفر مرد هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان دومین روز در ازنا ۲۷ نفر، الیگودرز ۷۸، بروجرد ۳۹، پلدختر ۳۵، چگنی ۳۴, خرم آباد ۱۰۳، دلفان ۳۸، دورود ۳۸، رومشکان سه،  سلسله ۲۴ و کوهدشت ۲۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی یکهزار و ۵۶۹ روستای لرستان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

کد خبر 1044008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha