وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای آذربایجان غربی ادای احترام کرد

وزیر آموزش و پرورش در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان‌غربی با حضور در گلزار شهدای ارومیه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین با حضور در موزه دفاع مقدس ارومیه، با رشادت های رزمندگان اهل آذربایجان غربی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شد و در جریان اقدامات انجام شده در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار گرفت.

 

گفتنی است، وزیر آموزش و پرورش بامداد روز پنجشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان آذربایجان غربی از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد این استان شد.

 

دیدار با امام جمعه برنامه بعدی وزیر آموزش و پرورش در ارومیه است، گفت و گو بامعلمان و دانش آموزان آذربایجان غربی در بستر شبکه شاد نیز در طی این سفر انجام می شود.

 

در برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان غربی شرکت در شورای آموزش و پرورش و حضور در شورای معاونان و افتتاح چندین مدرسه از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه شهید افخمی نیا در ارومیه و کلنگ زنی چند طرح آموزشی وجود دارد.

کد خبر 1044027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha