آموزش در مناطق عشایری لرستان غیر حضوری شد

رئیس آموزش و پرورش عشایری لرستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان در پی شیوع بیماری کرونا کلاس های درسی مناطق عشایری لرستان هم غیر حضوری برگزار می شود.

« محمد حسین حسنوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان در پی شیوع فاز چهارم بیماری کرونا، کلیه کلاس‌ها در مناطق عشایری غیرحضوری است.

 

رئیس آموزش و پرورش عشایری لرستان  افزود:  بر اساس آخرین مصوبات ستاد استانی کرونا و دستورالعمل اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، کلیه کلاس‌های شهرستان‌ها و مناطق استان تا پایان فروردین‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: همکاران عنایت داشته باشند، در مناطقی که دسترسی به فضای مجازی محدود و یا ناممکن باشد، از طریق درس‌نامه، تولید محتوای الکترونیکی و یا تهیه بروشور امر آموزش پیگیری شود.

 

حسنوند ادامه داد: با توجه به وخامت اوضاع بیماری در شهرستان‌های استان همکاران از مراجعه حضوری به اداره جداً پرهیز نمایند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد:  در صورت لزوم و ضرورت از طریق تلفن با کارشناسان مربوطه جهت حل مشکلات اداری تماس حاصل نمایند.

 

وی با اشاره به شرایط قرمز استان در پی شیوع بیماری کرونا، گفت: با توجه به شرایط قرمز ناشی از شیوع موج چهارم کرونا از مردم درخواست می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی بستر کنترل و مهار این بیماری را فراهم کنند.

 

کد خبر 1044039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha