شهرک صنعتی چرمشهر ورامین توسط حامیان تولید بازدید شد

همزمان با پنجشنبه های تولید توسط مسئولین حمایت کننده از تولید، شهرک صنعتی چرمشهر شهرستان ورامین، بازدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز و همزمان با پنجشنبه های حمایت از دو کارخانه تولید فرآوری چرم و روده «ایران زمین» و «رنگین کمان» توسط امام جمعه موقت ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین بازدید شد.
امین رضایی مدیر عامل شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه این بازدید گفت: متاسفانه دستگاه های تولید و فرآوری چرم در این شهرک بسیار قدیمی است و دستگاه های جدید هم بسیار گران است که خرید آن برای تولید کننده با این قیمت ارز میسر نیست.
وی افزود: از دیگر مشکلات این صنعت تهیه مواد اولیه است که مانع جدی برای تولیدات ما است و در کنار آن قیمت ها نیز کمر تولیدکنندگان را خم کرده است و لازم است دولت محترم چاره ای جدی در این خصوص بیاندیشد.
رضایی با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و تاکیدات معظم له اظهار داشت: باید دست رهبری معظم را بوسید که در بحث تولید بازهم جدی وارد شدند، ما تولید کنندگان تا پای جان در کنار این انقلاب و نظام هستیم اما پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیازمند عزم همگانی می باشد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و از مسئولین حامی از تولید در ورامین نیز گفت: رهبری معظم انقلاب با درایت نقطه ضعف و قوت ما را تولید داخل دانستند که این مهم بدان معنا می باشد که اگر تولید ما قوی شد کشور خود کفا می گردد و اگر کوتاهی صورت گرفت و تولید زمین خورد برای ما خسارت دارد و ایران قوی برای مقابله با تهدیدات دشمنان شکل نخواهد گرفت.
سید اصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین نیز در خصوص مشکلات دفع پسماند این شهرک گفت: پیگیری پروژه دفن پسماند شبه صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر که با حمایت های امام جمعه محترم موقت و فرماندارمحترم ورامین و طی قرار دادی بین هیئت مدیره شهرک های صنعتی و شهرداری صورت گرفت و مقرر شد تا زمان نهایی شدن قرارداد، بمدت یک هفته پسماندها در محل قبلی تخلیه گردد.

کد خبر 1044045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha