خطبه های نماز جمعه در شهرهای  کوثر و نیر اقامه خواهد شد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل از تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا استان برای تعطیلی خطبه های نماز جمعه در شهرهای نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: خطبه های نماز جمعه فقط در شهرهای کوثر و نیر اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خطبه های نماز جمعه فردا 20 فروردین ماه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا در 15 شهر استان اردبیل که در وضعیت نارنجی و قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند، تعطیل خواهد شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: از همه شهروندان درخواست می شود تا با رعایت مسائل بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در استان فراهم کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: خطبه های نماز جمعه فقط در شهرهای کوثر و نیر به دلیل وضعیت زرد در این مناطق اقامه خواهد شد.

 

حجت الاسلام نصیری اضافه کرد: از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان عنوان کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

کد خبر 1044068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha