۳۷۰ میلیارد تومان  کمک مومنانه در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

قاسمی گفت: ۳۷۰میلیارد تومان کمک مردمی از ابتدای رزمایش کمک های مومنانه در استان جمع آوری شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار « علی قاسمی» امروز (۱۹ فروردین) در رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع ۲۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان، اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه از نیمه شعبان سال ۹۹ به فرمایش مقام معظم رهبری کلید خورد و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و اجرایی و خیرین در این خصوص تلاش‌های زیادی داشتند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مجموع کمک‌های مومنانه ای که تاکنون در استان ثبت شده است ۳۷۰ میلیارد تومان است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان استان انجام شده است، ادامه داد: همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغالزایی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

 

دبیر ستاد رزمایش کمک‌های مومنانه خراسان جنوبی از تداوم رزمایش کمک های مومنانه در استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بزرگترین کار احسان و نیکوکاری، رفتن پای صندوق‌های رأی است و یکی از کمک‌های مومنانه این است که نظام و انقلاب خود را با رأی خود تقویت کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1044079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha