لزوم دستیابی به اقتصاد مقاومتی مردم سالار/ در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم

سردار سلیمانی با بیان اینکه باید اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران قوی را قوی تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز ( پنجشنبه، 19فروردین) در مسجد جعفری صومعه سرا در جمع بسیجیان و نمازگزاران این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بسیجیان انرژی خود را در مسیر انقلاب اسلامی و در راستای ترویج آرمان های امام راحل بگذارند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که به ملت ایران ارزانی داده شد افزود: خطه گیلان از قرون اولیه اسلامی و از زمانی که اسلام وارد کشور شد مذهب تشیع را پذیرفتند و از همان زمان دنبال تشکیل مذهب تشیع بودند.


وی با بیان اینکه از آرزوهای ملت های مسلمان تشکیل و استقرار حکومت اسلامی و مردم سالاری اسلامی بوده است گفت: امام راحل در سایه تفضلات الهی موفق شدند  این موهبت الهی را شامل حال مردم شریف ایران کنند.


سردار سلیمانی با بیان اینکه استکبار جهانی و نظام سلطه به خوبی آرمان های مسلمانان جهان را می شناسد تصریح کرد: این نظام به خوبی می داند اگر جهان اسلام از زیر سلطه و استعمار غرب آزاد شود، تمدن غرب که بر مبنای غارت منابع مسلمانان و سرمایه های بزرگ تشکیل شده است؛ دچار فروپاشی می شود.


رییس بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: در میدان هایی که اجازه داده شد مردم اوامر رهبر را پیاده سازی و ملت این مسیر را دنبال کنند موفق بودیم و دنیا در این زمینه ها از ما الگوبرداری کرده است.


وی با بیان اینکه ما حقیقتا یک ملت فرهنگ ساز و منسجم هستیم اظهار کرد: در مواجه با ویروس کرونا مشخص شد که مردم با انسجام و همدلی نهضت کمک های مومنانه را در کشور اجرایی کردند. 

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی نسخه های بانک جهانی در کشور پیاده شد افزود: اقتصاد لیبرالی، تولید فقر و تولید ثروت های باد آورده و فاصله طبقاتی را ایجاد می‌کند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مسیر امور اقتصادی در کشور یک مسیر غلطی است گفت: کشور ما در زمینه زیرساخت ها قوی و همه ظرفیت ها را دارا است.


وی با بیان اینکه به عنوان نمونه فقط با تولید برنج در گیلان، کشور خودکفا می شود و نیازی به واردات و وابستگی به کشورهای دیگر نیست تصریح کرد: اگر اجازه داده شود تا مردم در امور اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند مشکلات حل می شود اما اگر اینگونه نباشد به سمت وابستگی می رویم 


سردار سلیمانی با اشاره به تولید واکسن در کشور خاطرنشان کرد:کیفیت واکسن تولیدی در داخل کشور بسیار بالاتر از نمونه های اروپایی و ... است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه علیرغم همه زیرساخت ها و سرمایه گذاری هایی که نظام دارا است اما مسیر اقتصاد مبتنی بر نرم افزارها اسلامی نیست و بر معیشت مردم تاثیری ندارد اظهار کرد: باید تلاش کنیم مردم وارد صحنه شوند و اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم.


وی با بیان اینکه مردم باید در همه امور سالار خود باشند و مسئولان را به میدان بکشانند افزود: ما باید دشمن را در جبهه اقتصادی شکست دهیم. همانطور که دشمن در همه جبهه ها متهم به شکست شده باید در اقتصاد هم شکست خورد تا پیروزی خود را نشان دهیم.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه انتخابات 1400 با مشارکت گسترده مردم ایران را قوی تر و ایران منسجم منسجم تر خواهد شد خاطرنشان ساخت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذیت کرده است دشمن هم در  رسانه ها نشر می دهد که حضور مردم در انتخابات تاثیر ندارد این در صورتی است که این حضور خیلی مهم است چه دولتی بر روی کار بیاید و به همین علت حتما باید حضور پیدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردمان استان گیلان و شهرستان صومعه‌سرا همیشه مشارکت حداکثری در انتخابات داشته اند خاطرنشان کرد: باید با انتخاب درست و مشارکت حداکثری در سال جاری شاهد اتفاقات بزرگ و نوید بخش باشیم.

کد خبر 1044086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha