مدافعان انقلاب مردم را بر اساس معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح سازماندهی  کنند

فعال فضای مجازی گفت: مدافعان انقلاب با آگاهی بخشی هر چه تمام تر، مردم را بر اساس شاخص ها و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح که امامین انقلاب فرموده اند، سازماندهی و جهت دهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست طلاب و فضلای نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۹ فروردین) با موضوع «نگاه فرصت محور به فضای مجازی با تأکید بر چگونگی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو در راستای گزینش دولت جوان حزب اللهی» برگزار شد.

«سیدحسین جعفری نسب» در این نشست گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی بیشتر جنبه فرهنگی، ارزشی و هنجاری دارد، در صورت جدی تلقی نشدن موضوع انواع روش های جنگ نرم و تهدیدهای فضای مجازی از سوی دشمنان، می‌تواند به عنوان تهدیدی بسیار جدی آینده انقلاب را به چالش بکشاند.

 

طلبه فعال فضای مجازی با اشاره به اینکه هم اکنون، روزگار سلطه پلتفرم هاست و در جریان انتخابات لازم است تا نگاه فرصت محور به آن داشت، اظهار کرد: رسانه و پلتفرم‌های فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی، نقش اصلی در شکل‌دهی ادراک ما را دارند؛ بر این اساس در معادلات قدرت بسیار با اهمیت هستند.

 

وی ادامه داد: در این فضای چالشی باید برای تبدیل تهدید به فرصت یا برای کاهش تهدیدها در مقابل فرصت ها، فعالانه وارد صحنه تولید و انتقال اطلاعات شد.

 

جعفری نسب خاطرنشان کرد: به نظر می رسد از جمله راهکارهای درست برای موفقیت در نبرد فضای مجازی، این است که به یک مدل تولید محتوای ساختارمند و حرفه‌ای و تولید محتوای هوشمند (که با ساختاربندی غنی و معنادار، قابلیت اشتراک‌گذاری و استفادۀ مجدد را برای مخاطبان فراهم می‌کند) روی آوریم.

 

این طلبه فعال فضای مجازی گفت: برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو در راستای گزینش دولت جوان حزب اللهی، لازم است تا نیروهای سازمان دهنده و مدافعان انقلاب با آگاهی بخشی هر چه تمام تر، مردم را بر اساس شاخص ها و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح که امامین انقلاب فرموده اند سازماندهی و جهت دهی کنند.

 

تبیین قوی بودن ایدئولوژی اسلام و ایده ولایت فقیه بین مردم برای افزایش میزان مشارکت و حضور گسترده تری در عرصه انتخابات از پیشنهادهای این طلبه بود.

کد خبر 1044099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha