استفاده بیشتر از ظرفیتهای حوزه های علمیه شمال  سیستان و بلوچستان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور دربازدید از نمایندگی شمال استان سیستان و بلوچستان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بر استفاده بیشتر از ظرفیت های حوزه های علمیه شمال استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام سجادی» در نشست مشترک با مسئول نمایندگی شمال استان سیستان و بلوچستان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان داشت: استفاده بیشترازظرفیتهای فرهنگی استان به ويژه همکاری ، رایزنی و استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه شمال استان اعم ازبرادر و خواهر را در دستور کار این نمایندگی قرار داد.

 

 وی تعامل، رایزنی و همکاری با دفتر نماینده ی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان را از ضروریات دانست و این نمایندگی را به تعاملات بیش از پیش با این نهاد مهم در استان سیستان و بلوچستان امر نهاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی در ادامه همکاری با سایرنهادهای فرهنگی، ارگانهای نظامی و همچنین تعاملات سازنده باگروهای تبلیغی، فرهنگی و جهادی را مهم برشمرد .

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور شناسایی موسسات مردم نهاد وخیرین در شمال استان سیستان و بلوچستان را به عهده نمایندگی شمال استان این شعبه واگذار نمود.

 

در ادامه این جلسه کارشناس فرهنگی تبلیغی شعبه جنوب شرق کشور و مسئول در نمایندگی شمال استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) به تشریح فعالیتهای فرهنگی وتبلیغی درسالهای گذشته به ويژه درسال 99 و همچنین از فعالیتها وظرفیتهای پیشرو درسال 1400 توضیحاتی را تشریح نمود.

کد خبر 1044108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha