احتمال توقف فعالیت قطار شهری شیراز در هفته جدید

قاسم پور گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، امکان تعطیلی قطار شهری شیراز از شنبه ۲۱ فروردین وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (پنج شنبه ١٩ فروردین) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، امکان تعطیلی قطار شهری شیراز از شنبه 21 فروردین وجود دارد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: فعالیت اتوبوس‌های مرکز و درون شهر نیز تعطیل می شود اما اتوبوس‌های شهرک‌های اطراف برای انتقال شهروندان به مرکز شهر فعالیت خواهند کرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به تخلف واحدهای صنفی برای تعطیل بودن در شرایط کنونی کرونا در استان بیان کرد: به واحدهای صنفی در صورت تخلف ابتدا اخطار داده می شود و در صورت عدم توجه 2 هفته پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: شیوع صعودی کرونا موجب کمبود تجهیزات و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی استان شده است و نهادها و مراکز درمانی و بخش خصوصی به حالت آماده باش درآمده اند.

قاسم پور با اشاره به فعالیت مطب‌های پزشکان در سطح شهر شیراز گفت: به دلیل ضروری بودن بودن فعالیت پزشکان و موثر بودن آنها برای رفع مشکلات مردم، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مطب هایی که خدمات درمانی ضروری ارائه می دهند اجازه فعالیت داه است و فقط جراحی های زیبایی مجاز نیست.

وی اعلام کرد: استاندار فارس با هدف مدیریت و کنترل شیوع کرونا در فارس به وزیر کشور پیشنهاد تعطیلی کامل به مدت 2هفته‌ در شیراز را نیز ارسال کرده است.

کد خبر 1044114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha