اوج بحران کرونا در صومعه‌سرا/ صنوف غیرضروری تعطیل می‌شوند

سیدمحمدی با بیان اینکه متاسفانه اکنون بحران کرونا در سطح کشور و شهرستان اوج پیدا کرده است گفت: صنوف غیرضروری از عصر امروز در شهرستان تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(پنجشنبه، 19فروردین) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانه شهرستان صومعه‌سرا به وضعیت قرمز کرونا تبدیل شده و این در صورتی است که مردم با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی ماه‌ها وضعیت شهرستان را در شرایط زرد قرار داده بودند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید با مدیریت، محدودیت‌ها در سطح شهرستان اجرا شود افزود: متاسفانه اکنون بحران کرونا در سطح کشور و شهرستان اوج پیدا کرده است.

 

وی، مدیریت را مهمترین اصلی دانست که باید توسط همه دستگاه‌ها اجرا شود و گفت: پنجشنبه بازار تولمشهر امروز تعطیل بوده و در صورت تداوم این وضعیت، کلیه بازارهای هفتگی در شهرستان صومعه‌سرا تعطیل می‌شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه در وضعیت قرمز صرفا مشاغل گروه یک و مشاغل و صنوف مرتبط با کشاورزی فعال هستند تصریح کرد: قهوه خانه‌ها، بنگاه‌های معاملات ملکی و ماشین که محل تجمع مردم است باید در این وضعیت تعطیل شوند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه کلیه صنوف غیرضروری از عصر امروز در شهرستان تعطیل می‌شوند خاطرنشان کرد: اماکن، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، صمت از امروز با بازرسی مشترک و حضور میدانی در سطح شهرستان مانع از فعالیت اصناف غیرضرور شوند.

 

 

کد خبر 1044116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha