تخفیف تحریم به جای رفع کامل تحریم بازی جدید دشمن است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما حاضر هستیم گام به گام حرکت کنیم و تحریم‌ها را برداریم که در واقع تخفیف تحریم به جای رفع کامل تحریم بازی جدید دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۰ فروردین حجت الاسلام «رضا احمدی نیک»، با اشاره به سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: باید مراقب باشیم در دام شیطنت‌ها و دروغ‌های رسانه‌ای دشمنان و فریب خوردگان داخلی گرفتار نشویم  زیرا آنها تبلیغ می کنند که ایران مستعمره چین شده است.


امام جمعه آسمینون با بیان این مطلب که به گفته جو بایدن آمریکا یک سال است که نگران سند راهبردی ایران و چین است، خاطرنشان کرد: چین در حال پشت سر گذاشتن آمریکا در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی است بنابراین اگر درست و دقیق این سند اجرا شود شاهد آینده ای پر امید خواهیم بود چرا که توافق ایران و چین یک اقدام راهبردی حاکمیتی است.


وی با اشاره به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در سال ۱۳۵۹ که تاکنون ثمرات و برکات زیادی برای کشور  داشته است، بیان کرد: از جمله این برکات می توان به استقلال سیاسی کشور و مهمتر از آن دفع سلطه قهرآمیز استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار اشاره کرد.



حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: همچنین روز ملی انرژی و فناوری هسته‌ای یکی دیگر از برکات و اثرات قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا است که در سایه تلاش و مجاهدت دانشمندان ایران اسلامی بوده و امیدواریم  مسئولین و مردم، قدر این دستاورد را بدانند و از آن حراست کنند.


خطیب جمعه آسمینون با اشاره به مذاکرات هسته ای در قالب نشست کمیسیون مشترک برجام، ابراز کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سیاست های قطعی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بازگشت آمریکا به برجام رفع کامل تحریم‌ها است سپس راستی ‌آزمایی از سوی ما و پس از تایید نیز عمل کردن ما به تعهدات برجامی است.



وی تصریح کرد: از تیم مذاکره‌ کننده انتظار می رود که در این خصوص مواظبت کرده تا در دام فریب و نیرنگ های غربی ها و آمریکایی ها گرفتار نشوند چرا که آزموده را آزمودن خطا است و از سوی دیگر آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما حاضر هستیم گام به گام حرکت کنیم و تحریم‌ها را برداریم که در واقع تخفیف تحریم به جای رفع کامل تحریم بازی جدید دشمن است.


حجت الاسلام احمدی نیک اضافه کرد: به امید خدا مسئولین دولتی، نمایندگان مجلس و مردم  مراقب هستند تا از خطوط قرمز نظام و رهبری دور نشوند چرا که دشمن به آخر خط رسیده است.


امام جمعه آسمینون رفع موانع تولید را یکی از پایه های اساسی پیشرفت ایران اسلامی برشمرد و  اظهار کرد: مهمترین اقدامات برای رفع موانع تولید مرتفع سازی موانع دست و پاگیر تولید، بازنگری در وضع قوانین، مبارزه اساسی با قاچاق کالا، کاهش واردات، حمایت از شرکت های کوچک و دانش‌بنیان و بازاریابی دولت برای مازاد نیاز کشور است.


وی با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: در وهله اول حضور حداکثری مهم و در اولویت است برای عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی و در وهله دوم انتخاب اصلح و گزینه‌ای که واقعا به درد مردم و کشور رسیدگی کند.


حجت الاسلام احمدی نیک افزود: در شوراهای اسلامی روستا نیز جوانان، تا زمان باقی است باید وارد صحنه انتخابات شده و ثبت نام کنند تا بر شور و رونق انتخابات افزوده شود و هیچ روستایی ان شاءالله بدون شورا نباشد و ثانیا مردم افراد صالح و اصلح را انتخاب کنند چرا که چهار سال سرنوشت شهر و روستا را به این افراد می سپارند.


خطیب جمعه آسمینون در خاتمه تاکید کرد: وضعیت کرونا در سطح کشور و منطقه اصلا خوب نیست و تقاضا داریم از شما مردم نجیب و مومن که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنید چرا که کادر درمان دیگر واقعا خسته هستند آمار فوتی ها بالا است و متاسفانه مسئولین مربوطه در ایام عید همه چیز را رها کردند و الان مردم باید تاوان دهند.

کد خبر 1044214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha