آسیب دیدگان از کرونا در ماه رمضان فراموش نشوند

حجت الاسلام نکونام دستگیری از نیازمندان را یکی از اعمال حسنه ماه مبارک رمضان خواند و گفت: با توجه به شروع موج جدید کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل افراد بسیاری با مشکلات معیشتی روبه رو شده اند که نباید مورد غفلت واقع شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 30 فروردین) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد قرائت شد، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: باید با همکاری همگانی از این بحران نیز عبور کنیم و در عین رعایت موارد بهداشتی از یکدیگر غافل نشویم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از هفته آینده اشاره کرد و افزود: باید از این ماه مهمانی الهی برای آمرزش گناهان بهره ببریم و باور به معاد را در خودمان تقویت کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد دستگیری از نیازمندان را یکی از اعمال حسنه ماه مبارک رمضان خواند و اظهار کرد: با توجه به شروع موج جدید کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل افراد بسیاری با مشکلات معیشتی روبه رو شده اند که نباید مورد غفلت واقع شوند.

 

حجت الاسلام نکونام بر عزم جدی و همگانی برای تحقق شعار سال تأکید و تصریح کرد: رهبر انقلاب در سال های اخیر بر اقتصاد مقاومتی بسیار تأکید کرده اند زیرا یکی از راه های مهم توانمند شدن در مقابل دشمنان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به 20 فروردین و روز ملی فناوری هسته ای، ادامه داد: با گسترش دانش بشری امروز بسیاری از عرصه ها از جمله پزشکی، دارو و انرژی به فناوری هسته ای نیاز دارد و کشور باید با ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان این فناوری را گسترش داده و از آن بهره برداری کند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان می خواهند به بهانه سلاح هسته ای این فناوری را در کشور متوقف کنند، خاطرنشان کرد: ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نبوده و باید غنی سازی اورانیوم برای رفع نیازهای کشور ادامه یابد.

 

کد خبر 1044238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha