بایدن و اروپایی‌ها در اجرای تعهدات بازی گام به گام را آغاز کرده اند 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: جوبایدن و اروپایی ها بازی گام به گام را در اجرای تعهدات آغاز کرده اند که با هدایت رهبر معظم انقلاب و مسئولان ایران این موضوع را نپذیرفتند چرا که همه اقدامات باید در یک گام برای رفع تحریم ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۰ فروردین حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از مشکلات عامه مردم مخصوصا در جامعه امروزی علی رغم پیشرفت ها از لحاظ امکانات مادی و معنوی در پیش پای انسان وجود دارد، استفاده نکردن از سرمایه عمر است.


امام جمعه قلعه گنج با طرح این سوال که چرا عمر ما انسان ها بی برکت شده است؟، ابراز کرد: آنقدر عمر انسان دارای اهمیت است که خداوند متعال در قرآن به آن سوگند یاد کرده است، سوگند به عصر که انسان در زیانکاری است و سرمایه ای عمرش رو به تباهی و خسران است که در بعضی از تفاسیر حکایت معروف یخ فروش نقل شده است، همان کسی که مکرر می گفت؛ ای مردم به کسی که سرمایه اش در حال آب شدن است، رحم کنید.


وی با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت، طلایی ترین فرصت برای رسیدن به تقواست،  در این ماه بهترین سپر، بهترین سلاح که خداوند  در دسترس ما قرار داده روزه گرفتن در ماه مبارک  است، پس باید فرصت را غنیمت شمرد، در روز قیامت می بینیم که چه سرمایه های عظیمی داشتیم که از دست دادیم.


حجت الاسلام نجنو بیان کرد: روز قیامت برای هر روز از عمر انسان ۲۴ گنجینه به تعداد ساعات شبانه روز گشوده می شود که گنجینه ای از نور را می بیند، با مشاهده آن شادی و شادمانی دست می دهد که اگر میان اهل جهنم تقسیم شود، آنها احساس عذاب و درد جهنم از یادشان می رود و این گنجینه آن ساعتی است که خدا را اطاعت کرده است.


خطیب جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که این روزها در صدر اخبار جهان بحث مذاکرات وین است، افزود: این بازی جدیدی است و جوبایدن و اروپایی ها بازی گام به گام را در اجرای تعهدات آغاز کرده اند که با هدایت رهبر معظم انقلاب و مسئولان ایران این موضوع را نپذیرفتند چرا که همه اقدامات باید در یک گام برای رفع تحریم ها انجام شود.


وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این نشست آشکار شد، خواری آمریکا بود زیرا هر چه تلاش کرد تا در این مذاکرات شرکت کند اما جمهوری اسلامی ایران با اقتدار اجازه نداد تا این عهدشکنان بر سر میز مذاکره بشینند.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: آنهایی که با وقاحت و به اقرار خود یکهزار و ۵۰۰ تحریم را برای ملت ایران وضع کرده اند اکنون با حیله گری هر چه تمام و با دغل بازی به دنبال آن هستند که سیاست گام به گام را دنبال کنند اما دیگر جمهوری اسلامی ایران در این بازی های مکارانه فریب نمی خورد اما اگر مسئولین می‌خواهند عزتمندانه از مذاکرات خارج شوند باید چارچوب هایی را که رهبر معظم تبیین کرده اند، اجرا کنند.


امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: آنچه مهم است عمل است، مسئولین حق ندارند به بهانه های مختلف مشکلات را به برجام گره بزنند، برخی می گویند؛ اگر اف ای تی اف و مشکل تحریم ها حل نشود، ارتباط اقتصادی ما حتی با چین نیز به مشکل بر می خورد، که این حرف اشتباه است، ما در این طرح راهبردی نیازی به آمریکا نداریم و این پروژه خنثی سازی تحریم که با ابر قدرت اقتصادی آغاز کرده ایم قطعا رونق خوبی دارد.


وی در خاتمه با  اشاره به مشکلات کشاورزان جنوب، عنوان کرد: در این روزها خبرهای خوبی از اوضاع قیمت محصولات کشاورزی جنوب به گوش نم یرسد، با این همه هزینه های هنگفتی که در تولید محصولات کشاورزی وجود داشته، خستگی مضاعفی به روح و روان کشاورزان وارد می شود.

کد خبر 1044239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha