دفاع از حریم ولایت فقیه، مهم ترین وظیفه بسیج است

فرماندار یزد با گرامیداشت یوم الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مهم ترین وظیفه بسیج حفظ روحیه جهادی و دفاع از حریم ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، عزیزالله سیفی، فرماندار یزد، امروز ( 13 بهمن) در جمع فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت ناحیه یزد، اظهارداشت: بسیج باید برای ترویج آرمان های انقلاب و امام راحل بیش از پیش گام بردارد.

وی گفت: یوم الله دهه فجر نشان از تحقق کلمه توحید، استقلال و آزادی مردمی است که با تکیه بر ایمان و رشادت و فداکاری خود توانسته اند با وحدت کلمه حکومت 2500 شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بسپارند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نشان از اثر بخشی شعار الله اکبر مردم دیندار در مقابل رگبار مسلسل مزدوران است، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی های مناسب، ارائه برنامه ای سازنده و کاربردی و تشویق و ترغیب جوانان به الگو پذیری براساس هویت دینی و اسلامی هر روز بدنه این نهاد مردمی را بیش از پیش تقویت کرد.

 

سیفی با اشاره به وظیفه حساس بسیج در جذب جوانان، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که جوانان و مردم کشورهای آزاده جهان با الگو پذیری از جوانان و بسیجیان ایران اسلامی در صدد حذف دیکتاتورهای خود و خواهان گسترش عدالت، آزادگی و استفلال طلبی می باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: امروزه به گواه رسانه های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته یکی از قدرت ها در سطح منطقه ای و جهانی باشد و بیداری اسلامی و خیزشهای اخیر مردم در آمریکا و کشورهای اروپایی نمونه بارز الگو پذیری مردم جهان از آرمان های انقلاب اسلامی ملت ایران است که خواهان عدالت، استقلال و آزادی هستند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در 12 اسفند مردم ایران و استان یزد با حضور گسترده خود پای صندوق های رای یکبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهند ساخت.

 

پایان پیام/

کد خبر 104424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha