اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است/سلامت مردم خط قرمز است

نوذری با بیان اینکه اعمال محدودیت ها برای حفظ سلامت مردم است، گفت: علی رغم اینکه سختی های مردم را درک می کنیم اما در جهت حفظ سلامت و جان آنان ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۲۰ فروردین) در جریان بازدید از مبادی ورودی و بازار شهر ایلام و  نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده امروز در مبادی ورودی سطح شهر ایلام به عنوان مرکز استان، نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهنمایی رانندگی اهتمام جدی در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشتند که  زحمات این عزیزان قابل تقدیر است.

 

« محمد نوذری» یادآور شد: در برخی مکان های شهر ایلام از جمله پارک های سطح شهر شاهد مسائل و مشکلاتی بودیم که لازم است شهرداری در خصوص اجرای مصوبات ستاد کرونا اهتمام جدی تر داشته باشد.

 

وی بیان کرد: علی رغم اینکه سختی های مردم را درک می کنیم اما در جهت حفظ سلامت و جان آنان ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری کنند.

 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه با عنوان این مطلب که اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است، گفت: اجرای این محدودیت‌ها و سختی‌ها همچنین در جهت حفظ سلامت مردم است و انتظار داریم مردم برای سلامت خود و جامعه بیش از این با ما همکاری کنند.

 

وی در ادامه خواستار اجرای کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی شد و افزود: همه مسئولان استان در این شرایط بحرانی در حال آماده باش کامل بوده و هیچ قصور و کوتاهی از هیچ مدیری در هر رده‌ای در راستای سلامت و جان مردم پذیرفتنی نیست از طرفی نیز انتظار داریم مردم هم از خودگذشتگی داشته و با تحمل سختی ها بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

نوذری ابراز کرد: ما باید ظرف دو هفته پیش رو از این بحران کرونایی خطرناک خارج شویم و برای این مهم نیازمند نظارت و اجرای دقیق و کامل مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا توسط مسئولان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مردم هستیم.

 

استاندار ایلام خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای سلامتی مردم است و اینجا می طلبد که مردم بیشتر با حضور نبافتن در اجتماعات، عدم شب نشینی و دورهمی خانوادگی و ... به سلامت خود کمک کنند.

 

گفتنی است در این بازدید که معاونین سیاسی و عمرانی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان پلیس راه استان، فرماندار ایلام و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند، استاندار ایلام از مبادی ورودی، پارک ها و تفرجگاه های استان بازدید و دستورات لازم برای اجرای قوی تر دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا صادر کرد.

 

کد خبر 1044265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha