تعطیلی تمامی مراکز و فعالیت ‌های فرهنگی و هنری در استان قزوین

اسماعیلی گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در شرایط قرمز، تمامی فعالیت ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهرهای قرمز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، «محمد حسین اسماعیلی» بیان کرد: بر اساس آئین ‌نامه‌ و پروتکل‌های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت های گروه های ۲ و سه و چهاردر این شرایط تعطیل است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: بر این اساس و با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان قزوین، تمامی مراکز فرهنگی و هنری این گروه ها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه های هنری، کتابخانه ها،  زبانسراها، موسیقی و همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: در محدودیت های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می توانند به فعالیت خودشان با رعایت پروتوکل های بهداشتی  ادامه دهند.

 

اسماعیلی اعلام کرد: همچنین نشریات و رسانه ها و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت، البته واحدهای خدمات چاپی و‌ چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل هستند.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با رعایت این محدودیت ها و ممنوعیت ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

 

کد خبر 1044286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha