بسیج تمام امکانات برای مقابله با موج چهارم کرونا در جهرم

شفیعیان گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان جهرم به جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی جامعه در موج چهارم کرونا به کار گرفته شده است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا و وضعیت نگران کننده شهرستان جهرم، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمام حوزه ها مورد تأکید است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: مقابله با کرونا تنها وظیفه کادر بهداشت و دستگاه های اداری نیست بلکه مسئولیتی اجتماعی و وظیفه ای همگانی است و در این راستا اطمینان خاطر می دهم تمامی ظرفیت های شهرستان به جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی جامعه بکار گرفته شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه آنچه حائز اهمیت بوده و بیشترین اثرگذاری در دستیابی به اهداف ترسیمی ستاد کرونای شهرستان دارد همراهی عموم اهالی شهرستان همچون گذشته است، تصریح کرد: بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس عدم شرکت در مراسمات، تجمعات و دورهمی ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل است تا شاهد بیماری و مرگ عزیزانمان نباشیم.

 

شفیعیان با تاکید بر اینکه به همین منظور برگزاری هرگونه دورهمی به ویژه مراسم عروسی و سوگواری ممنوع اعلام شده است، عنوان کرد: در این زمینه طی ۲ شب اخیر تعدادی از مراسمات عروسی در سطح شهرستان توسط نهادهای ناظر تعطیل شده است.

 

وی گفت: از زوج های جوان درخواست می کنم آغاز زندگی مشترک خود را با پایان زندگی عزیزان و میهمانان مراسم به ویژه افراد مسن و در معرض آسیب گره نزنند و مراسم شادی خود را به زمانی مناسب موکول کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم ادامه داد: همچنین از مردم شهرستان نیز درخواست می کنم اکنون که با شرایط بحرانی مواجه هستیم و ظرفیت بیمارستان درحال تکمیل شدن است، بیش از  گذشته نسبت به رعایت دستورالعمل ها اهتمام ورزیده تا این روزهای تلخ سپری و چون مراحل قبلی در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تغییر رنگ بندی و از سر گیری فعالیت ها باشیم.

 

شفیعیان در پایان اظهار کرد: ضمن طلب پیشه کردن صبر و حوصله برای اصناف و مشاغلی که شامل تعطیلی در این روزها شده اند، استدعا دارم هم چون گذشته همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند.

 

کد خبر 1044337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha