اقدام خودجوش کانون های مساجد بام ایران در موج چهارم کرونا

مظاهری گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و شیوع موج چهارم کرونا در چهارمحال و بختیاری کانون های مساجد از ابتدای امسال کار جمع آوری اقلام ضروری برای توزیع بین نیازمندان را آغاز کرده اند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و شیوع موج چهارم کرونا در چهارمحال و بختیاری کانون های مساجد از ابتدای امسال کار جمع آوری اقلام ضروری برای توزیع بین نیازمندان را آغاز کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالان کانون های فرهنگی هنری با آغاز موج چهارم ویروس کرونا در استان، تلاش خود را برای رفع نیاز محرومان و خانواده های نیازمند به کار انداخته اند که تاکنون مورد تایید مردم و خانواده های نیازمند هم قرار گرفته است.

 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه همچنان نیازمندان واقعی زیادی در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط محروم نیازمند یاری مردم و خیرین هستند کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان با اجرای رزمایش های مومنانه گسترده و تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز محرومان از ابتدای سال جاری درصدد فراهم کردن بخشی از نیاز محرومان هستند.

 

مظاهری گفت: این اتفاق که مورد اعتماد مردم و خیرین قرار گرفته است باعث شده اکثر مردم و خیرین کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای توزیع بین نیازمندان در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مساجد از اهداف اصلی این طرح است.

 

خاطرنشان می شود: ذبح قربانی در بازه ‌های زمانی مختلف، توزیع گوشت متبرک قربانی، تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و منازل، جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان و تامین جهیزیه از جمله اقدامات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برای مقابله با کرونا بوده است.

 

کد خبر 1044372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha