عبدالملک الحوثی: آمادگی روحی و روانی مقدمه استقبال از ماه مبارک رمضان است

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمادگی روحی و روانی مقدمه استقبال از ماه مبارک رمضان، ماه صبر و همدردی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله در سخنرانی تلویزیونی در یک نشست با حضور مسئولان دولتی و شخصیت های اجتماعی و علما درباره آماده سازی ماه مبارک رمضان، گفت: باید آماده سازی روحی و روانی برای استقبال از ماه مبارک رمضان انجام شود.

 

رهبر جنبش انصارالله بر اهمیت پرداخت زکات و انفاق داوطلبانه و توجه مستمر به تامین مال تاکید کرد و گفت:  روی آوردن به خداوند متعال در ماه مبارک رمضان و تقویت پیوند با قرآن کریم به عنوان هدیه الهی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

عبدالملک الحوثی گفت: مسلمانان از دوری از وطن، تفرقه، اختلافات فرهنگی و فکری و علایق، پروژه ها و مواضع به میزان وحشتناکی رنج می برند. هرکسی که اولویت ها را بداند، تلاش می کند که آنها را اعمال کند.

 

وی تاکید کرد: همه باید به قرآن کریم اقتدا کنیم و آن را در اولویت قرار دهیم. امت اسلامی باید به قرآن و فرهنگ قرآنی بازگردد تا گرایش ها و رویکرد ها را براساس آن بسازد.

 

رهبر جنبش انصارالله گفت: در ماه مبارک رمضان بسیار مهم است که برای هدایت به قرآن کریم متوسل شویم. ما در مراحل فتنه ها و کارهای گمراه کننده و وسوسه ها چه از خارج از امت اسلامی و چه از درون آن هستیم.

 

الحوثی براهمیت فعالیت گسترده در ماه مبارک رمضان توسط اندیشمندان و علما براساس قرآن کریم و تلاش برای هدایت امت با کتاب الهی و پرداختن به چالش ها و مشکلات پیش روی امت تاکید کرد.

 

وی افزود: ماه رمضان، ماه صبر و همدردی است. یکی از بزرگترین اعمال صالح و خیر نزد خداوند در طول ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان و فقرا، مستمندان و آسیب دیدگان و احسان به مردم است.

کد خبر 1044380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha