حوزه دادستانی استان البرز از مراحل آزمایش فازهای انسانی واکسن کرونا حمایت می کند

مددی با اشاره به اهمیت فعالیت سه مرکز سرم سازی مستقر در البرز گفت: مراحل آزمایش های مرتبط با فازهای انسانی واکسن کرونا با حمایت حوزه دادستانی استان البرز تسریع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» ضمن جریان بازدید از موسسه رازی حصارک کرج به منظور پیگیری روند تسریع واکسن کرونا که شنبه ۲۱ فروردین انجام شد گفت: مراحل آزمایش های مرتبط با فازهای انسانی واکسن کرونا با اهتمام حوزه دادستانی استان البرز تسریع می شود. 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: خوشبختانه سه مرکز سرم سازی مستقر در موسسه تحقیقاتی رازی، مجتمع دارویی شهرک برکت و مجتمع انستیتو پاستور ایران در استان البرز اهتمام ویژه ای در جریان تهیه واکسن و تسریع در ارائه آن دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تسریع در امر توزیع واکسن کرونا بیان کرد: مشکلاتی اعم از بحث های حفاظتی، سخت افزاری، نرم افزاری و حفاظت محیطی وجود دارد که این مهم با هماهنگی مسئول حراست مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران مرتفع می شود.

 

مددی ادامه داد: ویژه برنامه های مرتبط با ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان البرز با بهره مندی از ظرفیت های استانی با هدف رفع مشکلات اجرایی می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: تسریع و اجرای مراحل آزمایش مرتبط با فازهای انسانی با تعامل و هماهنگی میان این مراکز سرم سازی و دادستانی محقق می شود. 

 

 

کد خبر 1044445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha