باید از ظرفیت فضای مجازی برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کرد

مروارید گفت:معرفی موسیقی مقامی و آیینی خراسان، معرفی مفاخر فرهنگی هنری، علمی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همواره مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز(۲۱ فروردین) در دیدار با رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر همکاری های مشترک و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در حوزه بین الملل تاکید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب گفت: باید از ظرفیت های جوانان در تحقق راهبردهای فرهنگی و هنری این سند و نیز فعالیت های بین المللی استفاده بیشتری شود.

 

وی افزود:معرفی موسیقی مقامی و آیینی خراسان، معرفی مفاخر فرهنگی هنری، علمی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همواره مورد تاکید است.

 

مروارید ادامه داد: باید هنر آیینی و دینی، هماهنگی جهت حضور هنرمندان نمایشی و عکاسی و خوشنویسی در جشنواره های بین المللی و گسترش زبان فارسی هم مورد توجه خاص قرار بگیرد.

 

گفتنی است در این دیدار یوسف امینی قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عابدینی معاون نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

کد خبر 1044449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha