آموزشگاه های هنری و سینماها در زنجان تعطیل شدند

در پی وضعیت قرمز کرونا در زنجان و تعطیلی اجباری گروه های شغلی ۲-۳-۴ در زنجان، سینماها و آموزشگاه های هنری در این شهر تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بنا به اعلام ستاد ملی کرونا در زنجان و به منظور مقابله با ویروس کرونا در این استان که با گسترش دورهمی خانوادگی و سفرهای نوروزی وضعیت استان را به رنگ قرمز تبدیل کرد، محدودیت های کرونایی برای مشاغل از سرگرفته شد.

 

به دنبال تعطیلی مشاغل شغلی 2-3-4 در زنجان، آموزشگاه های هنری و سینماهای زنجان تعطیل شد و بار دیگر این صنف که با شیوع ویروس کرونا متضرر شده بودند، با مشکلات اقتصادی مواجه شدند.

 

بر همین اساس از دو روز قبل بیش از 100 آموزشگاه فرهنگی، هنری و قرآنی در زنجان تعطیل شد ولی هنرمندان استان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا در زمینه‌های مختلف هنری مانند تولید محتوا، انیمیشن‌سازی، موشن‌گرافی، برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های مجازی، ساخت کلیپ و ... فعالیت خوبی داشته‌ و در هر حوزه‌ای که می‌توانستند، از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تولید آثار هنری استفاده‌ کرده‌اند.

 

براساس طبقه بندی اخیر سینماها به تازگی از مشاغل گروه سه به دو تغییرکرده بود تا در وضعیت نارنجی هم بتواند فعالیت کند اما حالا با قرمز شدن شهر زنجان سینماها دوباره تعطیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1044472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha