تزريق اعتبار ۱۵۰ ميليارد توماني به راه آهن ميانه- تبريز

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي از تزريق اعتبار ۱۵۰ ميليارد توماني به پروژه راه آهن ميانه- تبريز در اسفند ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «داود بهبودي» امروز در جمع خبرنگاران از تزريق اعتبار 150 ميليارد توماني به پروژه راه آهن ميانه- تبريز در اسفندماه 99 خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رصد مستمر اين پروژه از سوي دكتر نوبخت اميدواريم بزودي به سرانجام برسد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: با توجه به پيگيري‌ هاي مداوم پروژه از سوي مسوولان استان و نمايندگان، ايستگاه خاوران در موعد مقرر وعده داده شده به اتمام خواهد رسيد.

وي افزود: عرشه‌گذاري پل باسمنج هم به ميزان 70 درصد پيشرفت داشته و تا يك ماه آينده مي ‌تواند به اتمام برسد؛ مباحث مربوط به ريل‌ گذاري هم با جديت پيگيري مي ‌شود.

بهبودي افزود: با توجه به اهميت راه آهن ميانه-تبريز دولت تاكيد دارد اين پروژه به عنوان پروژه‌ اولويت‌دار تا پايان دولت به اتمام و بهره ‌برداري برسد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي تصريح كرد: با پيگيري هاي صورت گرفته، در اسفند ماه 99 نيز مجددا بيش از 150 ميليارد تومان به اين پروژه تزريق اعتبار صورت گرفت و با توجه به رصد مستمر اين پروژه از سوي رئيس محترم سازمان برنامه و بودجه كشور، اميدواريم به زودي به سرانجام برسد.

 

کد خبر 1044473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha