تمام مصارف و تجهیزات کتابخانه های عمومی از تولیدات بومی است

حجت الاسلام سبزیان گفت: در راستاي عمل به شعار سال و حمايت از توليد كنندگان استاني،كليه لوازم مصرفي و محصولات مورد نياز ستاد اداره كل و كليه كتابخانه هاي عمومي از توليد كارخانجات و شركت هاي بومي استان خراسان رضوي تهيه می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان»  در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال تولید ملی،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، كليه لوازم مصرفي و محصولات مورد نياز ستاد اداره كل و كتابخانه هاي عمومي استان را از توليد كارخانجات و شركت هاي بومي استان خراسان رضوي تهيه می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بر کارکردهای جدید کتابخانه های عمومی در دوره جدید فعالیتهای  خود به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی تاکید کرد و افزود: کتابخانه های عمومی علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي اطلاعاتي و دانشي عموم مردم، مراكزي براي فرهنگ سازي نيز محسوب مي شوند.

 

وی ادامه داد: به همین منظور كتابخانه هاي عمومي به عنوان فرهنگسراهاي اجتماعي در سال 1400 ه . ش كه از سوي رهبر معظم انقلاب " مدظله العالي " به عنوان سال " توليد ، پشتيباني ها و مانع زدايي ها " نامگذاري شده است ، در راستاي عمل به شعار سال و لبيك به فرمان امير قافله انقلاب و همچنين فرهنگ سازي استفاده از كالا و محصولات داخل استان و حمايت از توليد كنندگان استاني،كليه لوازم مصرفي و محصولات مورد نياز ستاد اداره كل و كليه كتابخانه هاي عمومي سطح استان را از توليد كارخانجات و شركت هاي بومي استان خراسان رضوي تهيه می کنند.

 

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ابراز امیدواری کرد: اين اقدام گامي كوچك، اما فرهنگ ساز در جهت تقويت واحدهاي توليدي استان اقتصادي و توليد گر خراسان رضوي و حمايت از توليدات و محصولات بومي آن باشد.

 

کد خبر 1044485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha