۳۱ فروردین ماه آخرین مهلت ارسال اثر به همایش علمی گنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

همایش علمی کنگره گرامیداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در بخش مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی فراخوانی منتشر کرد که ۳۱ فروردین ماه آخرین فرصت ارسال اثر به کنگره است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیرخانه این کنگره اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انتخاب موضوعات پایان نامه‌های خود در قالب محور‌های همایش در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (نیم سال‌های اول؛ دوم و تابستان) از حمایت‌ها و امتیازات کنگره بهره‌مند می‌شوند.

 

مهلت ارسال مقالات ۳۱ فروردین امسال خواهد بود وعلاقمندان می‌توانند مقالات و پروپوزال طرح پژوهشی خود با توجه زمان ارسال مقالات و پروپوزال طرح پژوهشی، در قالب فایل و ورد و پی دی اف به ایمیل zanjan۳۵۳۵@iauz.ac.ir  ارسال نمایند.

 

موضوعات این همایش علمی در سه محور مبانی، اصول، اهداف و کارکرد‌های ایثار و مقاومت، آسیب شناسی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و دستاورد‌ها و پیامد‌ها اعلام شده است.

 

محور اول در موضوعات سیره شهداء، مبانی فکری و ارتقاء سبک زندگی، شناخت مبانی معرفتی – ارزشی شهدای غواص، راهکار‌های الگوپذیری جوانان از سبک زندگی شهداء، تأثیر جایگاه و نقش زنان شاهد و ایثارگر در گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت، نقش بررسی اسناد و آثار فرهنگی شهداء و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، بررسی نقش نوجوانان و جوانان در فرهنگ ایثار و مقاومت، راهکار‌های انتقال روحیه فرهنگ و ایثار و شهادت به نسل جوان، بررسی نقش خانواده در تربیت شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان شده است.

 

در محور دوم نیز آسیب شناسی نظام اطلاع رسانی بر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، آسیب شناسی تکنولوژی‌های نوین اطلاع رسانی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و آسیب شناسی نظام تکریم ایثارگران در استان زنجان مورد تاکید قرار گرفته است.

 

محور سوم به موضوعات نقش غواصان استان زنجان در ترویج فرهنگ ولایت مداری،راهبرد‌های تربیتی در وصایا و توصیه‌های شهدای استان،بررسی نقش فرماندهان استان زنجان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، الگوبرداری از اقتصاد دوران دفاع مقدس در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی،نقش رزمندگان و مدافع حرم استان زنجان در ارتقاء صلح و امنیت منطقه و دستاورد‌های مدیریتی نیرو‌های مسلح استان زنجان در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

کد خبر 1044488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha