۳۱هزار سبد حمایتی بین نیازمندان استان سمنان در رمضان توزیع می شود

مسعودیان راد گفت: تهیه وتوزیع بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان با مشارکت مردم استان سمنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ؛« محسن مسعودیان راد» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  برای ماه مبارک رمضان تهیه وتوزیع بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان با مشارکت مردم استان سمنان در نظر گرفته شده است گفت: ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۵ آشپزخانه در شاهرود و ۱۳ آشپزخانه در سمنان در ماه مبارک رمضان برپا می شود گفت: همچنین ۱۰ آشپزخانه در دامغان،هشت آشپزخانه در گرمسار،پنج آشپزخانه در مهدی‌شهر، پنج آشپزخانه در بسطام و پنج آشپزخانه در میامی برپا می شود.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این سه آشپزخانه در آرادن سه آشپزخانه در امیرآباد سه آشپزخانه در سرخه، دو آشپزخانه در بیارجمند نیز در رمضان امسال اقدام به پخت ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم خواهند کرد.

 

 مسعودیان راد با تأکید براینکه  برای کمک به نیازمندان با توجه به دلیل شیوع کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود افزود: در هر آشپزخانه به مدت هشت شب، بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی  همچنین از توزیع بیش از ۳۱ هزار سبد حمایتی کالایی بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان خبردادوافزود: مراکز نیکوکاری و دفاتر یازدگانه کمیته امداد استان سمنان در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نیک اندیش هستند تا در این ماه مهمانی خدا ، بنده ای گرفتار فقر و تنگدستی نماند.

 

مسعودیان راد دستگیری از نیازمندان را امری خداپسندانه ولازم دانست واضافه کرد :شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمک های نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان مشارکت مردم استان سمنان برای کمک به نیازمندان در ماه مهربانی خدا را در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان  در قالب اطعام مهدوی و سبد کالا دانست و خاطرنشان کرد:در سال جاری کمک‌ها به بیش از ۱۸ میلیارد تومان پیش بینی می شود.

کد خبر 1044500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha