اجرای پویش ایران مهربان- اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

رخصی، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران مهربان- اطعام مهدوی همزمان به منظور تامین معیشت خانوارهای نیازمند و جذب پدران معنوی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین به اجرا در می آید.

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار مددجو میهمان سفره اطعام و افطار خیران نیک اندیش شوند.
 

 

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان سال گذشته خیرین در اطعام خانوارهای مددجو کمک کردند، خاطر نشان کرد: با مشارکت خیرین در سال گذشته  ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شد که امیدواریم امسال این میزان مشارکت در اطعام نیازمندان از رشد حداقل ۳۰ درصدی برخوردار باشد.

 

رخصی افزود: سال گذشته ۴۸ آشپزخانه مهدوی در استان دایر شده بود که امسال با استقرار آشپزخانه های مهدوی و بهره گیری از ظرفیت خیران نیک اندیش، مراکز نیکوکاری، هیات مذهبی، مساجد، موکب های اربعینی، بسیج  بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم براساس شیوه نامه های بهداشتی برای نیازمندان طبخ  شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می شود در ماه رمضان سالجاری شده بیش از ۱۰۰ هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانوارها توسط نیکوکاران تامین و توزیع شود.

 

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در استان تمامی پروتکل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان رعایت خواهد شد و تمامی برنامه ها با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا اجرا خواهد شد تا مشکل خاصی بوجود نیاید.

کد خبر 1044548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha