تسریع نحوه سامان دهی کارگران ساختمانی و راه اندازی سامانه «شهر سرویس» در شیراز

ناصری گفت: شهرداری شیراز ظرف سه هفته فرصت دارد تا نحوه سامان دهی کارگران ساختمانی و راه اندازی سامانه «شهر سرویس» را بررسی و نتیجه را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (شنبه 21 فروردین) در یکصد و هفتاد و ششمین نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز ظرف سه هفته باید موضوع سامان دهی و انتقال بازارچه پروتئین دروازه «کازرون» شیراز به ساختمان طبقاتی خیابان «کارگر» را مورد نظر قرار داده و نتیجه را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: این اقدام با تشکیل کارگروهی با محوریت شهرداری شیراز، معاونت خدمات شهری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی باید به انجام برسد.

وی با اشاره به نحوه سامان دهی کارگران ساختمانی و راه اندازی سامانه «شهر سرویس» نیز بیان کرد: معاونت خدمات شهری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز ظرف سه هفته با حضور نمایندگان اداره های مرتبط فرصت دارد تا موضوع را بررسی کند و نتیجه را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

کد خبر 1044550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha