نخبگان روستاها وارد عرصه انتخابات شوند

محسنی گفت: معتمدین و نخبگان مناطق روستایی که شناخت کافی از نیازهای مردم منطقه دارند، وارد عرصه این انتخابات شوند تا بتوانند تأثیر مثبت لازم را بر روند توسعه روستا و در نهایت، شهرستان، داشته باشند.

«محمدرضا محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن از جوانان توانمند، نخبگان، افراد تحصیلکرده با انگیزه و دارای ایده‌های نو دعوت کرد تا وارد کارزار انتخابات شوند و در شورا‌های اسلامی روستای شهرستان فومن نام نویسی کنند.

 

فرماندار فومن با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از افراد توانمند، خبره و زبده در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، عمرانی هر روستا به منظور تصمیم‌گیری درست برای آن افزود: همه کسانی که شرایط لازم را برای حضور در این عرصه انتخابات دارند و این توانمندی را در خود می‌‌بینند برای انتخاباتی پرشور به صحنه بیایند.

 

وی با بیان اینکه شناخت واقع بینانه از جامعه روستایی، قدرت تعامل و همکاری، توان انجام کار گروهی، پاکدستی و مردمداری از شاخص‌های مهم داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا است گفت: معتمدین و نخبگان مناطق روستایی که شناخت کافی از نیازهای مردم منطقه دارند، وارد عرصه این انتخابات شوند تا بتوانند تأثیر مثبت لازم را بر روند توسعه روستا و در نهایت، شهرستان، داشته باشند.

 

محسنی با ابراز امیدواری در این زمینه که افرادی شایسته و توانمند به عنوان اعضای جدید شوراهای اسلامی روستا انتخاب شوند و پل ارتباطی محکمی بین مردم و مسئولان شوند تصریح کرد: شوراهای اسلامی نهادی مردمی در مسیر پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان هستند.

 

فرماندار فومن خواستار حضور گسترده مردم برای شکل ‌گیری این مجمع و پارلمان محلی شد و خاطرنشان کرد: از همه جوانان و افراد توانمند دعوت می‌شود در زمان باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و ثبت نام را به ساعات پایانی روزآخر موکول نکنند زیرا عدم تشکیل شورا در هر روستا به طور یقین باعث عقب ماندگی و خسران اهالی خود روستا خواهد شد و فرصت طرح و رسیدگی به مسائل و مشکلات روستا از بین خواهد رفت.

کد خبر 1044589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha