ترویج فرهنگ عمومی نماز در ادارات جدی گرفته شود

ناصحی گفت: ترویج فرهنگ عمومی نماز در ادارات با جدیت باید دنبال شود و در اولویت برنامه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مرتضی ناصحی» امروز(21فروردین)در جلسه اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: طبق سفارشات دینی تاکید بر اهمیت و برپایی نمازهای یومیه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت برگزاری نماز اول وقت در ادارات و ابلاغیه وزیر کشور در راستای برگزاری اقامه نماز جهت تقویت باورهای دینی بین همکاران، در استان شاهد توجه این بحث هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه افزود: پس از شیوع کرونا در استان نمازهای جماعت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها برپا شد و در سال گذشته این استان در این بحث در ردیف برترین‌ها قرار گرفت، ترویج فرهنگ عمومی نماز باید با دقت صورت بگیرد. و در اولویت برنامه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

برنامه های مرتبط با ترویج فرهنگ اقامه نماز را مهم ترین جهت گیری فرهنگی و از برنامه های محوری شورای فرهنگی استانداری دانست و تصریح کرد: باید خانواده، آموزش و پرورش و مجموعه نهادهای آموزشی، تبلیغی و فرهنگی و رسانه ها برای ترویج فرهنگ نماز پای کار بیایند

کد خبر 1044595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha