استقبال بچه مسجدی های چهارمحال و بختیاری از رویداد ملی «بهارانه فهما»

مظاهری از استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از رویداد ملی «بهارانه فهما» خبر داد و گفت: طرح «بهارانه فهما» برای اجرای رویداد ملی «فهما» ادامه می یابد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رویداد ملی «بهارانه فهما» با استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همراه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای طرح و برنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طرح «بهارانه فهما» برای اجرای رویداد ملی «فهما» ادامه می یابد.

 

وی ابراز کرد: این رویداد با توجه به تجربه اولی رویداد فهما و طرح ملی ایران قوی در سال جاری، در قالب بسته برنامه ای ماه های مبارک شعبان و رمضان و ایام سال نو برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ویژه برنامه های هر بخش بنا بر مناسبت ها، اولویت ها، ماموریت های مربوط به زمان خود طراحی و اجرا و مستندات آن در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود.

 

وی افزود: جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد، انسجام و ارتقا کیفیت فعالیت کانون های فرهنگی هنری، جریان سازی گفتمان تواصی به صبر و حق و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری از اهداف اجرای این طرح است.

 

مظاهری بیان کرد: مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر، عید فطر و دیگر برنامه های فرهنگی هنری از موضوع های این رویداد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح بهارانه فهما در قالب سه شبستان «هنر»، «فرهنگ» و «نوآوری» با ۱۲ رواق «نمایش»، «سرود»، «قلم»، «فیلم»، «ترنج»، «نور»، «کتاب»، «دانش»، «رسانه»، «همدلی»، «کارآفرینی» و «فن آوری» برای ثبت برنامه ها در نظر گرفته شده است که حوزه فعالیتی کانون های مساجد را تعریف می کند و به هریک نیز امتیاز هایی تعلق می گیرد.

 

کد خبر 1044729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha