۶۰۰ بسته معیشتی حرم هلال بن علی(ع) در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از آماده سازی ۶۰۰ بسته معیشتی حرم مطهر و توزیع در بین نیازمندان همزمان با ایام ولادت این امامزاده عظیم الشأن خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت محمدهلال بن علی(ع) و دهه بزرگداشت هلالیه، ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی مرکز افق آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آماده سازی و توزیع شد.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: رونمایی از این طرح طی مراسم ویژه ای با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل و مسئولان محلی در صحن جنوبی آستان مقدس برگزار شد.

 

تکیه افزود: این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی حرم مطهر با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، با همکاری خیرین و مردم اجرا شد و بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون ریال برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

 

تکیه خاطر نشان کرد: هر بسته معیشتی شامل ۹ قلم کالای مصرفی به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و همراه با این بسته ها، بسته های فرهنگی و تبرّکی حرم مطهر هم توزیع شده است.

 

۲۰ شعبان المعظم تا اول رمضان المبارک در آران و بیدگل، ایام بزرگداشت حضرت محمدهلال(ع) با عنوان «دهه هلالیه» نامگذاری شده است و همه ساله در این ایام، برنامه های ویژه ای با حضور عاشقان و زائران آن حضرت در این مکان مقدس برگزار می شود.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1044745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha