کانون های مساجد در فهما ۱۴۰۰ باید تخصصی تر ورود کنند

حجت الاسلام گرجی حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر فضای مجازی به ویژه در شرایط کرونا را حضوری توام با جدیت و به صورت حرفه ای قلمداد کرد که البته امسال باید با نگاه تخصصی تر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، یکشنبه(۲۲ فروردین) در نشست اعضای ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با موضوع طرح ملی" فهما ۱۴۰۰" ضمن قدردانی از تلاش هایی که منجر به درخشش سال گذشته استان در طرح ملی ایران قوی شد؛ بر استمرار جدیت در سال جاری تاکید کرد.

 



مدیر ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تقویت ارتباط نیروهای ستاد استان با رابطین کانون های مساجد شهرستانی را مورد تاکید قرار داد و تجربه کانون ها در طرح ایران قوی را منجر به حرفه ای تر شدن آنان برای حضور در طرح فهما ۱۴۰۰ دانست.

 



وی حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر فضای مجازی به ویژه در شرایط کرونا را حضوری توام با جدیت و به صورت حرفه ای قلمداد کرد که البته امسال باید با نگاه تخصصی تر دنبال شود.

 



حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: به رغم درخشش استان در طرح ملی ایران قوی اما به این سطح راضی نیستیم زیرا معتقدیم ظرفیت و قابلیت استان بیش از این است.

 



وی ادامه داد: با توجه به سبقه معنوی استان و وجود مزار شهید سلیمانی، باید نشان داد علاوه بر اینکه اینجا پایتخت مقاومت ایران است؛ تلاش و کوشش و همت برای پایتخت شدن فرهنگ و هنر مساجد ایران هم وجود دارد‌.

 



مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در پایان با اشاره به همگرایی خوب میان نهادهای فرهنگی استان؛ بر لزوم حفظ این همگرایی تاکید کرد.
 

کد خبر 1044784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha