لزوم تسریع در اجرای پروژه سد شفارود؛ این طرح تامین کننده آب غرب گیلان است

محمدیاری بر لزوم تسریع در اجرای پروژه سد شفارود تاکید کرد و گفت: این طرح تامین کننده آب مورد نیاز غرب استان گیلان است.

«حسن‌ محمدیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، تسریع در اجرای پروژه سد شفارود را خواستار شد و اظهار داشت: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب نیست بنابراین انتظار داریم مشکلات و موانعی که در این مسیر وجود دارد توسط دستگاه‌های متولی حل و فصل و برطرف شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس رفع موانع اجرای پروژه سد شفارود و اقداماتی که باید توسط وزارت نیرو انجام شود را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: تامین آب مورد نیاز در بخش‌های صنعتی و کشاورزی و شرب منطقه غرب استان گیلان از جمله فواید مهم پروژه سد شفارود محسوب می‌شود.

 

محمدیاری با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سد شفارود با کندی صورت می‌گیرد به برخی از موانع و مشکلات این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: عدم تامین مصالح و سیمان مورد نیاز از جمله مشکلاتی است که در اجرای این پروژه وجود دارد و انتظار داریم نسبت به حل آن اقدامات لازم انجام گیرد.

 

وی خطاب به وزیر نیرو در باب اینکه باید این وزارتخانه توجه ویژه‌ای به پروژه سد شفارود داشته باشد تا طرح در زمان وعده داده شده به مردم یعنی تیرماه 1400 این سد آبگیری شود اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های معطل مانده به ویژه در حوزه وزارت نیرو از دیگر مواردی است که نسبت به آن تاکید فراوانی داریم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه انتخابیه و تلاش برای تقویت آن را همواره از جمله اولویت‌های کاری خود در مجلس یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی از علل مهم قفل شدن و توقف بسیاری از پروژه‌ها است بنابراین باید برای عبور از این چالش باید چاره‌اندیشی شود.

کد خبر 1044831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha