گلزار شهدای اراک با حضور اقشار مردم گلباران شد

به مناسبت دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی گلزار شهدای اراک با حضور اقشار مردم غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسولان استانی، اقشار مردم و دانش آموزان همزمان با 13 بهمن ماه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراسمی تحت عنوان میهمانی لاله‌ها، با گلباران گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های امام راحل (قدس) و شهدا تجدید میثاق کردند.


در این مراسم حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت تقارن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، هفته وحدت و امامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: گلباران قبور شهدای انقلاب به پاس جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم آنان هر سال همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حاصل ایثار و گذشت جوانان و نوجوانانی است که برای دفاع از این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند، افزود: امروز وظیفه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش در راستای کسب علوم روز دنیا و حرکت در مسیر ائمه اطهار (ع) برای رساندن ایران اسلامی به جایگاه در خور شان خود است.

 

حجت الاسلام هنرمند دهه فجر را احیاگر وحدت امت اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: اقشار مردم ایران به ویژه در استان مرکزی باید با حضور آگاهانه و همیشه در صحنه، تکلیف الهی خود را ادا کنند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در پایان خواستار حضور گسترده ملت شهید پرور و پیرو ولایت استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن شد و تصریح کرد: حضور گسترده ملت ایران به خصوص مردم استان مرکزی در راهپیمایی با شکوه سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان شرق و غرب می کوبند.

لازم به ذکر است، اقشارمختلف مردم، کارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی به صورت همزمان در سراسر استان مرکزی با حضور در مراسم میهمانی لاله ها بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کردند.


پایان پیام/

کد خبر 104490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha