۳۹۰۰ نشست فرهنگی در زمستان سال گذشته برگزار شده است

مدارس خواهران حوزه علمیه خراسان بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نشست فرهنگی را در زمستان ۹۹ با موضوعات «اخلاق و تهذیب»، «قرآن و عترت»، «سیاست و جامعه» و «ایثار و شهادت» برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، توسط مدارس علمیه خواهران این حوزه در زمستان ۹۹، بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نشست فرهنگی با موضوعات «اخلاق و تهذیب»، «قرآن و عترت»، « سیاست و جامعه» و «ایثار و شهادت»، با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان برگزارشده است.

 

موضوعاتی از قبیل زي طلبگي، هويت طلبگي، مديريت زمان، نماز شب، اخلاص، حيا، راه‌های خودسازی، عفاف و حجاب، بایسته‌های طلبگی، مهارت زندگی، محاسبه نفس، تربيت فرزند، تشويق به علم‌آموزی، چگونگی نماز خوب، اخلاق بندگی، خودسازی، ايمان و شرک، حيات طيبه، اتلاف وقت در فضاي مجازی، تجلیل و دست‌بوسی از مادران، درختکاری، معرفت فاطمی و سیره علوی از جمله عناوین ۲ هزار و ۳۷ نشست اخلاق و تهذيب اعلام‌شده است.

 

۸۹۹ نشست سیاسی بصیرتی نیز با موضوعات، هفته بسیج، نفوذ و استحاله، انتخابات، فرصت‌ها و تهدیدها،حماسه نه دی، اسلام‌ستیزی غرب، جايگاه سياست در اسلام، اسلام‌ستیزی غربي، بررسی مسائل سياسي روز، دشمن‌شناسی، شاخصه‌های حوزه انقلابی، رابطه ايران و آمريكا و چالش‌های پيش رو برگزارشده است.

 

تدبر در زيارت اربعين، تفسير زيارت اربعين، مهدويت، طرح كلي انديشه اسلامي، فرقه‌های نوظهور، تدبر در نهج‌البلاغه، تدبر در صحيفه سجاديه، تدبر در قرآن كريم، برگزاری مراسم ولادت‌ها و وفيات و...، ازجمله موضوعات در ۸۵۲ نشست قرآن و عترت بوده که به‌صورت حضوری و مجازی برگزارگردید.

 

بر اساس این گزارش، ۱۲۲ پویش مجازی و مسابقه فرهنگی،برگزاری ۵۴۲ کارگاه آموزشی، ۹۱ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اردو و بازدید، ۵ همایش با موضوع اخلاق و تهذیب، ۲۹۰ یادواره شهید، برگزاری هشت نمایشگاه در موضوع ایثار و شهادت، توزیع یک هزار و ۷۶۶ بسته‌ی معیشتی در قالب خدمت اجتماعی، از دیگر فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران خراسان در زمستان ۹۹ بوده است.

کد خبر 1044919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha