ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی فارس تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد

سهرابی گفت: ارزیابی و رتبه ‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی فارس از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) از ​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: تمامی این دفاتر که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند تا 10 اردیبهشت  فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ارزیابی و رتبه بندی سازمان مذکور اطلاعات لازم را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: تمامی 535 دفتر پیشخوان شهری و همچنین  ۴۲دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی استان فارس دارای پروانه باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این دفاتر با مراجعه به سامانه www.prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌ بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، می تواننداطلاعات خود را ثبت کنند.

سهرابی اعلام کرد: ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی فارس از 18 فروردین ماه آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: دارندگان پروانه باید در تکمیل اطلاعات دقت کنند و هر مغایرتی با مستندات موجود و بازدیدهای کارشناسان به عهده دارندگان پروانه است.

کد خبر 1044931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha