شهید «فهیمی»، تكیه‌ گاه خوبی برای مسجدی‌ها و بسیجیان بود

اسدزاده گفت: شهید «فهیمی»، تكیه‌ گاه خوبی برای مسجدی‌ها و بسیجیان بود و همواره به عنوان راهنما و مشوق دلسوز به آنها برای سعی و تلاش سفارش می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیدحمید رضا اسدزاده»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) در آئین عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از شهید «حسین فهیمی» در آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: شهید «حسین فهیمی» از شهدای هنرمند در عرصه خوشنویسی، سینما و تولید مستند بود که به‌ عنوان شهید شاخص هنرمندان استان فارس در سال 1400 معرفی شده است.

همرزم شهید فهیمی افزود: این شهید پرتلاش از سال‌ 61 تا 65 در جبهه حضور داشت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج «شهیدان فهیمی» مسجد «علی‌بن ابیطالب(ع)» واقع در فلكه «فرودگاه شیراز» بود و در عملیات «كربلای پنج» با ضرب گلوله توپ در كنارش، نیمی از بدنش را از دست داد.

وی اضافه کرد: شهید فهیمی که پای راستش را از دست داده بود و دست راستش نیز فلج بود تنها با دست و پای چپ فعالیت می‌كرد و با جانبازی 70 درصدی خطاطی را با دست چپ شروع كرد.

اسدزاده با اشاره به سایر فعایت های شهید فهیمی گفت: بعد از جنگ در 2مرحله كاندیدای نمایندگی مجلس شد و كانون فرهنگی ـ هنری «مصور» برای تولید مستند و كارهای محیط زیست را در چهار راه «گمرک» شیراز راه‌اندازی كرد و در دانشگاه «سوره» به تدریس رشته هنر و سینما پرداخت و بعد از عزیمت به تهران نیز فعالیت‌های خود را گسترش داد.

وی ادامه داد: راه اندازی كارخانه تولید ملامین از دیگر اقدامات وی بود و الگو و اسوه تلاش بود و خودش تمامی كارهایش را انجام می‌داد.

اسدزاده تصریح کرد: شهید فهیمی، تكیه‌ گاه خوبی برای مسجدی‌ها و بسیجیان بود و همواره به عنوان راهنما و مشوق دلسوز به آنها برای سعی و تلاش سفارش می کرد و در آذر 95 به درجه عظیم شهادت دست یافت.

 

کد خبر 1044933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha