هشت پرونده تخلف با بازرسی از نانوایی ها تشکیل شد

مدیر صمت شهرستان فاروج گفت: ظرف ۳۵ روز اخیر ۱۶۴ بازدید و پنج گشت مشترک از نانوایی های شهرستان انجام و هشت پرونده تخلف تشکیل شد.

«احسان افتخاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: ارزش ریالی هشت پرونده که از 164 بازرسی و پنج گشت مشترک تشکیل شده، 53 میلیون و 996  هزار و 100 ریال بوده است.

 

 

مدیر صمت شهرستان فاروج به روند توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان هم اشاره کرد و گفت: برای کمتر شدن صف، عاملانی در روستاهای سیاهدشت، سه گنبد، مایوان، صفدرآباد و خرق و شهر تیتکانلو معرفی شدند تا حضور اهالی روستاها به شهر، مشکل صف را تشدید نکند.

 

 

وی با اشاره به توزیع روزانه 800 کیلو مرغ در شهرستان گفت: در روزهای اوج مصرف تا دو تُن هم در شهرستان گوشت مرغ گرم توزیع شد.

 

 

افتخاری با اشاره به تفاوت قیمت مرغ تنظیم بازار در فاروج به نسبت شهرهای همجوار گفت: این تفاوت، زمینه ساز حضور متقاضیان شهرهای همجوار برای تهیه مرغ به فاروج شد.

 

 

مدیر صمت شهرستان فاروج گفت: از 10 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین، 102 تُن مرغ در شهرستان در دو نوبت صبح و عصر برای کاهش تشکیل صف توزیع شده است.

 

 

وی افزود: علاوه بر 90 درصد مرغ تنظیم بازار، 10 درصد هم به صورت آزاد توزیع شد.

 

 

وی با اشاره به فعالیت 16 عامل توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان گفت: 9 تُن برنج، یک تُن و 860 کیلو گوشت قرمز، 13 تُن شکر، 6 تُن روغن مایع و جامد  که باتوجه به کم بودن سهمیه، 14 تا 15 تُن دیگر هم در شمار اقلام تنظیم بازار جذب و در شهرستان توزیع شد.

 

 

 

کد خبر 1044948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha