کانون های مساجد دلیجان پیشتاز در کمک به محرومین/خط‌مقدم‌مبارزه با کرونا

صادقی گفت: کانون های مساجد دلیجان پیشتاز در کمک به محرومین هستند.

«حمید صادقی» ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای کمک به نیازمندان و محرومین، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون های فرهنگی مساجد علاوه بر کارهای فرهنگی و آموزشی، فعالیت های گسترده اجتماعی را در راستای کمک به نیازمندان و خدمت رسانی به جامعه انجام می دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، افزود: این مراکز فرهنگی همواره فعال بوده و به ویژه در یک سال اخیر و شیوع ویروس کرونا در خط مقدم حضور یافته و به همکاری در راستای ضد عفونی معابر و محله ها، راه اندازی کارگاه ها برای تهیه و تولید دستکش بهداشتی، ماسک و گان و ... و تهیه و توزیع بسته های معیشتی پرداختند.

 

وی افزود: اینبار نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد در جرکتی جهادی به اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح قربانی شعبان در دلیجان پرداختند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: بسته معیشتی ( شامل هر بسته ۱/۵ کیلو گوشت قربانی ) بود که در سطح شهرستان دلیجان توزیع گردید.

 

صادقی ادامه داد: این بسته ها در قالب طرح قربانی شعبان و با مشارکت دبیرخانه کانونهای مساجد استان مرکزی، موسسه حضرت خدیجه (س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و بیش از  ۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر دلیجان و روستاهای راوه ، قالهر و رباط ترک توزیع شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان گفت: بسته های ارزاق بین افراد نیازمند، فقرا و خانواده های مستحق محله هر مسجد و همچنین اعضای نیازمند کانون های مساجد به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اهدا گردید.

 

وی با اشاره به وجود ۲۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان دلیجان بیان کرد: این کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستای به فعالیت فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد می پردازند.

کد خبر 1045116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha