نگاه سیاست هایمان در بخش تولید  باید نگاه پشتیبان باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه نگاه سیاست هایمان در بخش تولید حتما باید نگاه پشتیبان باشد،گفت: قانون ،مقررات و دستور العمل ها باید در جهت حمایت از تولید باشد.

لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» گفت: کار دولت ها پشتیبانی ،نظارت و سیاست گذاری است وقتی می گویم سیاست گذاری یعنی پشتیبانی یعنی بنده تعریف می کنم که خودرو یا هر کالایی  در چه شرایطی تولید شود واردات و صادرات آن چگونه باشد. 

 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: نگاه سیاست های ما در بخش تولید حتما باید نگاه پشتیبان باشد قانون ،مقررات و  دستور العمل ها  باید در جهت حمایت از تولید باشد و همین موارد خودشان پشتیبانی از تولید می شود و بیشتر از این کسی نیاز ندارد.
 
 
وی ادامه داد:هیچ تولید کننده ای نمی خواهد دولت بیاید کار او را انجام دهد بلکه می گوید دولت هوای من را داشته باشد با بخشنامه و مقررات از تولید کننده حمایت کنیم اگر بخشنامه ها دستورالعمل ها و مقررات و قانون مان طرفدار تولید باشد کفایت می کند.
 
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موانع این است که یا قوانین ما مشکل دارد و مشکل ایجاد می کند و کافی  نیست یا اینکه قانون مشکل ندارد بلکه مقررات را به گونه ای نوشته ایم که مقررات و دستورالعمل ها مانع از تولید می شود و برای برای تولید کننده مزاحمت ایجاد می کند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: در واقع مانع زدایی را باید از قوانین و مقررات مزاحم شروع کنیم اگر آنها را حذف کنیم موانع بر سر راه تولید هم برداشته می شود و تولید به جهش می رسد.
کد خبر 1045163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha